الموضوع
:
رسائل التوجيه للمدارس الليلة
عرض مشاركة واحدة
#
1
2012-08-28, 04:54 AM
حنين ام فاطمة
عضو جديد
معدل تقييم المستوى:
0
يااااااااااااااااارب تفرجها من عندك ياكريم
لو بس يقولو قبلها بكم يوم عشان الوحدة ترتب نفسها
انا توي والده فين اروح وفين اودي طفل عمره في الاربغين
الله يكافيهم
حنين ام فاطمة
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى حنين ام فاطمة
البحث عن كل مشاركات حنين ام فاطمة