عرض مشاركة واحدة
  #1    
قديم 2011-12-08, 08:31 PM
تــح ــدوها البشــر تــح ــدوها البشــر غير متواجد حالياً
عضو مميز
 



معدل تقييم المستوى: 15
تــح ــدوها البشــر is on a distinguished road
افتراضي

مرحبا ترانيم طفولة , عفوا نيوتن أنا سر الجاذبيه

أسعدني تواجدكم وردكم ع الموضوع

عزيزتي ترانيم طفوله << أبله كوثر هي سعادة المدرسه
وإن شاء الله بتكون معانا
وحبايبك يكونوا معانا
عفوا نيوتن ....<< حلو اتفقنا انا ووانتي ع هنادي وعجبني اسم هنوده
يليق على شخصيتها كثيييرا

فين بااي بنات المدرسه ؟؟؟
التوقيع:
عنـدما تـُغلق أبواب السعادة أمامنـا قد تفتح أبواب أخرى للسعادة
ولكننا لا نشعـُر بها لأننا نمضي وقتنـا في الحسرة على الأبواب المغلقـة !!


رد مع اقتباس